آخرین گوشی هوشمند دارای صفحه کلید فیزیکی به بازار می آید

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از اکسپرس، این شرکت که تولیداتش در زمانی نه چندان دور در میان صاحبان مشاغل و شرکت های تجاری بسیار محبوب بود، این روزها به علت شدت استقبال از گوشی های اندرویدی و آیفون حال و روز خوشی ندارد و در شهریور ماه گذشته از خداحافظی با بازار تولید گوشی های هوشمند خبر داده بود. اما به نظر می رسد بلاک بری قصد دارد وداعی باشکوه با این بازار پررونق داشته باشد.

آخرین گوشی هوشمند دارای صفحه کلید فیزیکی به بازار می آید

جان چن مدیرعامل این شرکت کانادایی تایید کرده که این گوشی دارای صفحه کلید آخرین گوشی هوشمندی است که بلاک بری عرضه می کند.

در مورد ویژگی های فنی این گوشی یا زمان دقیق عرضه آن خبر دقیقی در دست نیست. اما گفته می شود این گوشی مرکوری نام خواهد داشت و دارای پردازنده هشت هسته ای کوالکوم، سه گیگابایت رم، نمایشگر فوق دقیق 4.5 اینچی، باتری 3200 میلی آمپری و دوربین 18 مگاپیکسلی خواهد بود. سیستم عامل این گوشی Android Nougat خواهد بود.

با توجه به این مشخصات گوشی یاد شده یک گوشی متوسط خواهد بود که بعید به نظر می رسد چندان با استقبال روبرو شود. اما ممکن است افرادی که دوست دارند خاطره گوشی های مجهز به صفحه کلید را زنده کنند از عرضه آن خوشحال شوند.

nagh.ir: ناق | مجله گردشگری و مسافرتی ناق

huli.ir: هولی | مجله فناوری و تکنولوژی های مدرن

inman.ir: اینمن | مجله ایمنی صنعتی، اخبار و مقالات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 53118

به "آخرین گوشی هوشمند دارای صفحه کلید فیزیکی به بازار می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین گوشی هوشمند دارای صفحه کلید فیزیکی به بازار می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید