آنالیز فنی ام وی ام X22
به گزارش مجله سرگرمی، ام وی ام X22 از زمستان سال 95 به ایران آمده، که نسخه کراس اوری از هاچ بک 315 است.
به گزارش خبرنگار ام وی ام X22، که از زمستان 95 به ایران آمده، را باید نسخه کراس اوری از هاچ بک 315 بدانیم، چراکه پلتفرم و اجزای فنی هردو خودرو، شباهت زیادی به یکدیگر دارند.
البته مهندسان چینی، تغییراتی در سیستم فنربندی خودرو اعمال نموده اند که منجر به کاهش انعطاف پذیری و خشک تر شدن X22 نسبت به 315 شده است. عملکرد جعبه دنده 4 سرعته اتومات X22 نسبت به خودرو هایی نظیر X50 (که با جعبه دنده CVT عرضه می شوند) رجحان محسوسی دارد، ولی بهتر از استپ وی اتومات نیست.
تشخیص تیپ های مختلف X22 کار آسانی است. در تیپ اسپرت علاوه بر سقف دو رنگ، حالت رانندگی اسپرت نیز برای تنظیم پیشرانه تعریف شده. تیپ های اکسلنت نیز به گارد و رکاب اسپرت مجهزند.
همچنین از تابستان 97 مدیران خودرو پنج آپشن جدید شامل حسگر فشار باد تایر (TPMS)، کنترل پایداری (ESP)، کنترل کشش (TCS)، کمکی حرکت در سربالایی (HAC) و ترمز کمکی (EBA) را روی تیپ های لاکچری و اسپرت اکسلنت قرار داد.
البته با اضافه شدن این آپشن ها، مدیران خودرو برای اینکه مشتریانش دچار سردرگمی نشوند، نام تیپ اسپرت اکسلنت را به اکسلنت اسپرت تغییر داد.
آخرین قیمت خودرو را اینجا مشاهده کنید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوانnagh.ir: ناق | مجله گردشگری و مسافرتی ناق
huli.ir: هولی | مجله فناوری و تکنولوژی های مدرن
inman.ir: اینمن | مجله ایمنی صنعتی، اخبار و مقالات صنایع