دعوت 3 بانوی جودو کار کرمانی به مرحله دوم اردوی تیم ملی

به گزارش مجله سرگرمی، مهلاسادات رنجبر، مبینا مریدی و سحر اسدی پس از پیروزی مقابل حریفان خود به دومین مرحله اردوی تیم ملی جودو بانوان دعوت شدند.

دعوت 3 بانوی جودو کار کرمانی به مرحله دوم اردوی تیم ملی

محمد اکبری، رئیس هیئت جودوی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار، گفت: مسابقات درون اردویی به منظور انتخاب ورزشکاران برای اردوی تیم ملی جودو بانوان بین نفرات اول تا سوم مسابقات قهرمانی کشور سال 97 در رده سنی نوجوانان و جوانان در سالن جودو مجموعه شهید کبگانیان برگزار گردید.

وی اضافه کرد: در این پیکار ها 25 جودوکار در رده سنی جوانان و 21 جودوکار در رده سنی نوجوانان با یکدیگر به رقابت پرداختند که نفرات نخست و دوم این رقابت ها به نخستین مرحله اردوی تیم ملی راه یافتند.

اکبری با اعلام اینکه اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان بانوان از 19 اردیبهشت جاری به مدت یک هفته در مجموعه ورزشی شهید کبگانیان، سالن جودو برگزار گردید، توضیح داد: از استان کرمان مهلاسادات رنجبر، مبینا مریدی و سحر اسدی در این اردو حضور داشتند.

رئیس هیئت جودوی استان کرمان یادآور شد: جودوکاران کرمانی در این مرحله از اردوی تیم ملی توانستند پس از پشت سر گذاشتن حریفان خود به مرحله دوم اردو راه یابند.

اکبری اضافه کرد: مرحله دوم اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان بانوان از 31 اردیبهشت جاری به میزبانی تهران برگزار می گردد.

وی با اشاره به اینکه اردونشینان خود را برای مسابقات قهرمانی آسیای چین تایپه آماده می نمایند، توضیح داد: مسابقات جودو قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان طی روز های نهم و دهم مرداد 1398 به میزبانی چین تایپه برگزار خواهد شد.

ب

nagh.ir: ناق | مجله گردشگری و مسافرتی ناق

huli.ir: هولی | مجله فناوری و تکنولوژی های مدرن

inman.ir: اینمن | مجله ایمنی صنعتی، اخبار و مقالات صنایع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23918

به "دعوت 3 بانوی جودو کار کرمانی به مرحله دوم اردوی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت 3 بانوی جودو کار کرمانی به مرحله دوم اردوی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید