رباتی که مهارت های نوشتاری بچه ها را افزایش می دهد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از تک اکسپلور، این ربات اجتماعی مانند یک معلم عمل کرده و می تواند به صورت جلسه به جلسه با بچه ها کار کرده و نقاط ضعف و قوت آنها را در زمان نوشتن مطالب مختلف تذکر دهد.

رباتی که مهارت های نوشتاری بچه ها را افزایش می دهد

یادگیری نوشتن برای برخی بچه ها کار ساده ای نیست و با توجه به اهمیت این موضوع در راستا تحصیل و یادگیری ابداع روش هایی که آموختن مهارت نوشتن را در بچه ها تقویت کند، بسیار مهم است. ضعف در نگارش و دست خط بد و دارای غلط های املایی راستا تعلیم و تربیت دانش آموزان را با مسائلی روبرو می کند و از اعتماد به نفس و انگیزه بچه ها برای یادگیری می کاهد.

ربات انسان نمای جدید ضمن بررسی کیفیت نگارش بچه ها، دروسی را به صورت مرحله به مرحله به آنها تدریس می کند و به تدریج قابلیت های نگارشی آنها را تقویت می کند. این ربات معلم با بررسی دستنوشته های هر کودک به طور اتوماتیک برای مرحله بعدی تدریس تصمیم می گیرد و نیاز به هیچ گونه دخالتی ندارد.

ربات یادشده از کودک می خواهد تا خود مسائل نگارشی خود را بهبود ببخشد تا دست خط وی به تدریج بهتر شود. در ادامه کودک بر مبنای دستورات ربات شیوه نگارش حروف و کلمات را تغییر می دهد. گفتنی است که این ربات برای استفاده بچه ها 4 تا 8 ساله طراحی شده است.

nagh.ir: ناق | مجله گردشگری و مسافرتی ناق

huli.ir: هولی | مجله فناوری و تکنولوژی های مدرن

inman.ir: اینمن | مجله ایمنی صنعتی، اخبار و مقالات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 49683

به "رباتی که مهارت های نوشتاری بچه ها را افزایش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رباتی که مهارت های نوشتاری بچه ها را افزایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید