زندگی مسالمت آمیز تیم های ملی فوتبال در کنار هم، تمرین همزمان 6 تیم، بدون چالش

به گزارش مجله سرگرمی، در حال حاضر شش تیم در رده های مختلف ملی در محل آموزشگاه ملی فوتبال حضور دارند و تمرینات خود را بدون مشکل دنبال می نمایند و این یعنی زندگی مسالمت آمیز تیم های ملی در کنار یکدیگر.

زندگی مسالمت آمیز تیم های ملی فوتبال در کنار هم، تمرین همزمان 6 تیم، بدون چالش

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیرماه 98 شاید از مهمترین و شلوغ ترین ماه های فوتبال ایران برای فدراسیون فوتبال است. با اینکه مسابقات باشگاهی برگزار نمی گردد و فیفادی هم نیست، اما برگزاری تمرینات همزمان تیم های مختلف در آموزشگاه ملی فوتبال، روزهای شلوغی را برای فدراسیون فوتبال رقم زده است، روزهایی که شش تیم ملی در رده ها و رشته های مختلف به صورت همزمان در آموزشگاه ملی فوتبال تمرین می نمایند، بدون اینکه کوچک ترین مسئله ای ایجاد گردد.

در حال حاضر تیم ملی بزرگسالان با راهنمایی مارک ویلموتس از روز گذشته تمرینات خود را در زمین شماره دوی آموزشگاه ملی فوتبال شروع نموده و اردوی این تیم نیز در هتل آموزشگاه برپا شده است. تیم فوتبال امید که فرهاد مجیدی سرمربی اش است، در هتل المپیک اردو زده و در زمین شماره یک آموزشگاه ملی فوتبال تمرین می نماید. تیم جوانان کشورمان که سه مرحله اردو با حضور 77 بازیکن دارد، در مهمانسرای آموزشگاه ملی فوتبال اردو زده است و از امکانات آموزشگاه ملی فوتبال بدون تداخل با دو تیم دیگر استفاده می نماید. این در شرایطی است که تیم ملی فوتبال ساحلی نیز در مهمانسرا اردوی خود را برپا نموده و از امکانات آموزشگاه استفاده می نماید. تیم ملی فوتسال هم تا روز گذشته در هتل هما حضور داشت و تیم فوتبال نوجوانان با توجه به کمبود ظرفیت اقامتی در آموزشگاه، در مجموعه یزادن اردو برپا نموده است، اما در آموزشگاه ملی فوتبال تمرینات خود را دنبال می نماید.

تیم های ملی فوتبال در شرایطی کنار هم تمرین می نمایند که تمرینات آنها نیز تقریباً به صورت همزمان در آموزشگاه برگزار می گردد. این تداخل البته هیچ چالشی به وجود نیاورده و تمام تیم ها با برنامه ریزی تعیین از امکانات آموزشگاه ملی فوتبال استفاده می نمایند، اتفاقی که شاید پیش از این بسیار محال یا سخت بود، اما شروع تمرینات همزمان تیم های ملی مختلف نشان داد تیم های ملی می توانند بسیار مسالمت آمیز کنار هم حضور داشته باشند، آنهم در شرایطی که نه بازیکنان گلایه ای داشته باشند و نه مربیان علیه مربی تیم های دیگر در رده های دیگر صحبتی نمایند.

نکته جالب در همزمانی تمرینات تیم های مختلف ملی در آموزشگاه ملی فوتبال، تعامل میان مربیان بوده که بیشتر شده است. به طور مثال با اینکه فوتسال و فوتبال ساحلی نیازمند هماهنگی با فوتبال نبوده و رشته متفاوتی هستند، اما مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال، در روز اول اردو در تمرینات این تیم ها نیز حضور پیدا کرد تا از نزدیک شرایط آنها را نیز آنالیز کند.

تیم های ملی مختلف در حال حاضر به صورت همزمان از امکانات پِک هم استفاده می نمایند و سرمربیان همه تیم ها در اتاق کارشان در مجموعه پِک حضور دارند، بدون اینکه این ساختمان آموزشگاه ملی فوتبال فقط مورد استفاده یک تیم قرار بگیرد. جمیع این اتفاقات نشان می دهد که ظاهراً آرامش به تیم های ملی بازگشته است و باید امیدوار باشیم که این اتفاق ادامه دار باشد و همچنان همکاری میان تیم های ملی بیشتر از قبل گردد.

nagh.ir: ناق | مجله گردشگری و مسافرتی ناق

huli.ir: هولی | مجله فناوری و تکنولوژی های مدرن

inman.ir: اینمن | مجله ایمنی صنعتی، اخبار و مقالات صنایع

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32083

به "زندگی مسالمت آمیز تیم های ملی فوتبال در کنار هم، تمرین همزمان 6 تیم، بدون چالش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندگی مسالمت آمیز تیم های ملی فوتبال در کنار هم، تمرین همزمان 6 تیم، بدون چالش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید