مالکان متخلف پهپادها هزار پوند جریمه می شوند

به گزارش مجله سرگرمی، بر اساس قوانین جدید انگلیس آن دسته از کاربران پهپادها در انگلیس که از گذراندن یک آزمون آنلاین نظری سرباز زنند یا نام خود را به عنوان اپراتور پهپاد ثبت نکنند با خطر جریمه هزار پوندی روبرو هستند.

مالکان متخلف پهپادها هزار پوند جریمه می شوند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از یاهونیوز، بر اساس قوانین جدید انگلیس آن دسته از افراد بالغ و حتی نوجوانانی که قصد دارند از تاریخ 30 نوامبر به بعد پهپادهایی را در این کشور به پرواز درآورند باید یک آزمون نظری آنلاین را پشت سر بگذارند تا معین گردد آیا می توانند این کار را به شیوه ای ایمن و با رعایت قوانین انجام دهند یا خیر.

افرادی که از ثبت نام خود خودداری نمایند یا نام خود را به عنوان اپراتور پهپاد ثبت ننمایند بر مبنای قوانین جدید سازمان هواپیمایی کشوری انگلیس تا هزار پوند جریمه خواهند شد.

ثبت نام افراد در قالب این طرح از روز سه شنبه شروع می گردد و همه اشخاصی که بخواهند پهپادهایی با وزن حداقل 250 گرم را به پرواز درآورند باید از قوانین تازه تبعیت نمایند. هزینه ثبت نام در قالب این طرح 9 پوند بوده و هر سال باید تجدید گردد. در جریان آزمون نظری آنلاین 20 سوال طرح می گردد که افراد باید حداقل به 16سوال پاسخ صحیح دهند. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر باید به آدرس register-drones.caa.co.uk مراجعه نمایند.

nagh.ir: ناق | مجله گردشگری و مسافرتی ناق

huli.ir: هولی | مجله فناوری و تکنولوژی های مدرن

inman.ir: اینمن | مجله ایمنی صنعتی، اخبار و مقالات صنایع

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 57410

به "مالکان متخلف پهپادها هزار پوند جریمه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالکان متخلف پهپادها هزار پوند جریمه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید