محتویات بتای آزاد Ghost Recon Breakpoint اعلام شد

به گزارش مجله سرگرمی، ظاهرا در طول استریم رویداد Inside Xbox، عنوان پیش روی Ghost Recon Breakpoint، اثر شرکت بزرگ یوبیسافت (Ubisoft)، تریلر جدیدی دریافت کرده است که درمورد بتای آزاد این بازی است. این بتای آزاد شامل شش منطقه مختلف برای گشت و گذار کردن خواهد شد که در کنار آن پنج ماموریت داستانی نیز برای بازی بازان قابل بازی کردن است. همچنین در این بتا، بخش PvP نیز برای اولین بار در دسترس قرار داده شده است تا کاربران به یک ایده کلی درمورد آن دست پیدا کنند. برای کسب جزئیات بیشتر، در ادامه نیز همچنان با وینفون همراه باشید.

محتویات بتای آزاد Ghost Recon Breakpoint اعلام شد

شما می توانید تریلر جدیدی که درمورد بتای آزاد این بازی و محتویات آن به انتشار رسیده است را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. همچنین سایر محتویاتی که می توانید در نسخه بتای آزاد این بازی دنبال کنید، شامل Drone Areas، Auroa Missions و همینطور Daily Faction Missions خواهند بود. لازم به توضیح است که پیش دانلود بتای عنوان پیش روی Ghost Recon Breakpoint در حال حاضر قابل انجام است بنابراین می توانید آن را در صف انتظار قرار دهید تا به محض آنلاین شدن سرورها، بتوانید آن را تجربه کنید و از بازی کردن آن لذت ببرید. بتای آزاد این بازی از فردا یعنی تاریخ 4 مهر برابر با 26 سپتامبر کار خود را آغاز خواهد کرد که به مدت سه روز یعنی تا تاریخ 29 سپتامبر برابر با 7 مهر ادامه پیدا خواهد کرد. پس بهتر است هر چه زودتر آن را تجربه کنید.

نسخه کامل عنوان Ghost Recon Breakpoint هم قرار است در تاریخ 12 مهر ماه سال جاری شمسی برابر با 4 اکتبر 2019 میلادی برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی به عرضه برسد. در ادامه شما را به دیدن تریلر محتویات بتای آزاد این بازی دعوت می کنم تا با بخش های مختلف آن آشنایی بیشتری پیدا کنید.

nagh.ir: ناق | مجله گردشگری و مسافرتی ناق

huli.ir: هولی | مجله فناوری و تکنولوژی های مدرن

inman.ir: اینمن | مجله ایمنی صنعتی، اخبار و مقالات صنایع

منبع: وینفون
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 47037

به "محتویات بتای آزاد Ghost Recon Breakpoint اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محتویات بتای آزاد Ghost Recon Breakpoint اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید