مونسان در جمع خبرنگاران اطلاع داد مشاوره با سازمان جهانی گردشگری در مورد ایجاد حساب های اقماری و تدوین برنامه جامع

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: مقرر شد کارشناسان سازمان جهانی گردشگری در ایجاد حساب گردشگری و تدوین برنامه جامع گردشگری کشور به ما مشاوره بدهند.

مونسان در جمع خبرنگاران اطلاع داد مشاوره با سازمان جهانی گردشگری در مورد ایجاد حساب های اقماری و تدوین برنامه جامع

علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در همدان و در جمع خبرنگاران گفت: مدتی است که شور و نشاط خوبی در حوزه گردشگری کشور دیده می گردد و برنامه های متنوعی در این بخش در حال اجرا است که باعث بهتر و بیشتر دیده شدن داشته ها و ظرفیت های کشورمان شده است.

او توضیح داد: حضور دبیرکل سازمان دنیای گردشگری و معاونانشان در این مراسم فرصت بی بدیلی برای ما ایجاد نموده و خوشبختانه روابط بسیار خوب و صمیمانه ای بین ما وجود دارد و مذاکرات خوبی انجام شده است.

مونسان اضافه نمود: از دبیرکل سازمان دنیای گردشگری قول گرفتیم که دفتر یک مرکز صنایع دستی ذیل سازمان دنیای گردشگری در تهران راه اندازی گردد که این اتفاق بسیار بزرگی است که در حوزه گردشگری و صنایع دستی به وقوع می پیوندند.

معاون رئیس جمهوری توضیح داد: حضور اعضای وابسته سازمان دنیای گردشگری و برگزاری چهلمین نشست این اعضا در همدان با 500 عضو از سراسر دنیا نیز فرصتی بسیار مغتنم و بی بدیل است که فعالان صنعت گردشگری دنیا با ایران و همدان و داشته ها و ظرفیت های آن آشنا شوند و این یک اتفاق بسیاز بزرگ است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: همچنین در مذاکراتی که با دبیرکل سازمان دنیای گردشگری داشتیم مقرر شد کارشناسان این سازمان در تدوین یک برنامه جامع گردشگری کشور به ما مشاوره بدهند و در شکل گیری حساب گردشگری که موضوعی بسیار مهم است، نیز قرار شد کارشناسان سازمان دنیای گردشگری به ما یاری نمایند.

مونسان در خصوص اهمیت شکل گیری حساب گردشگری گفت: اینکه گردشگری هنوز در کشور ما مورد توجه قرار نمی گیرد به این دلیل است که اثرات گردشگری در اقتصاد کشور قابل برآورد نیست و به همین دلیل ایجاد حساب دارای اهمیت بسیار زیادی است و ما امیدواریم با یاری کارشناسان سازمان دنیای گردشگری، بانک مرکزی و مرکز آمار ایران این امر را محقق کنیم.

معاون رئیس جمهوری اضافه نمود: این اعضای وابسته 500 عضو دارد که از 27 کشور دنیا در این اجلاس حضور دارند و با پتانسیل های کشورمان آشنا می شوند، امیدواریم تمام این ها به اشتغال، ارزآوری و توسعه گردشگری کشور یاری کند.

nagh.ir: ناق | مجله گردشگری و مسافرتی ناق

huli.ir: هولی | مجله فناوری و تکنولوژی های مدرن

inman.ir: اینمن | مجله ایمنی صنعتی، اخبار و مقالات صنایع

منبع: سازمان میراث فرهنگی
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 38467

به "مونسان در جمع خبرنگاران اطلاع داد مشاوره با سازمان جهانی گردشگری در مورد ایجاد حساب های اقماری و تدوین برنامه جامع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مونسان در جمع خبرنگاران اطلاع داد مشاوره با سازمان جهانی گردشگری در مورد ایجاد حساب های اقماری و تدوین برنامه جامع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید