کارت اعتباری اپل کارت معرفی شد

به گزارش مجله سرگرمی، در مراسم Show Time که اپل برگزار کرد، شاهد کارت اعتباری بانکی اپل بودیم که با نام اپل کارت شناخته خواهد شد. این کارت اعتباری با هدف بهبود تجربه خرید ساخته شده و کار کردن با آن ساده تر خواهد بود. همچنین هیچ کارمزدی در خرید با این کارت کسر نمی شود و نرخ بهره هم کمتر شده و پاداش ها، بیشتر می شود.

کارت اعتباری اپل کارت معرفی شد

برای دریافت اپل کارت، تنها کافی است که کاربران اپلیکیشن Wallet را روی آیفون خود باز کنند تا بتوانند کارت دیجیتالی خود را دریافت کنند. از این کارت در هرجایی از دنیا که پشتیبانی از اپل پی وجود دارد، می توان استفاده کرد. همچنین مشتریان می توانند خرید های خود را دنبال کنند، میزان موجودی حساب خود را چک کنند و ببینند که موعد پرداخت قبض هایشان چه زمانی است و تمام این ها، با اپلیکیشن Wallet امکان پذیر است. اپل همچنین یک کارت فیزیکی تیتانیومی نیز به کسانی که درخواست کارت فیزیکی دارند هم می دهد که روی آن شماره کارت، رمز CVV و تاریخ انقضا و حتی امضا وجود ندارد چرا که تمام این اطلاعات مستقیما در اپلیکیشن Wallet ثبت می شوند.

اپل همچنین می گوید با استفاده از یادگیری ماشینی و نقشه Apple Maps، تلاش می کند تا فروشگاه هایی که از این کارت پشتیبانی می کنند را به نقشه اضافه کند.

همچنین اپل یک سیستم پرداخت پاداش هم برای مشتریان خود در نظر گرفته است و اینطور کار می کند که 2 درصد از خریدهای اجرا شده با اپل کارت در روز، به صورت نقدی به حساب کاربر واریز می گردد. اگر کاربر با اپل کارت از خود اپل خرید داشته باشد، سه درصد از این مبلغ به وی پاداش داده می گردد و خرید هایی که با کارت فیزیکی انجام می شوند، یک درصد مبلغ به عنوان پاداش به حساب کاربر باز می گردد.

همانطور که در شایعات داشتیم، اپل برای عرضه این کارت های اعتباری، با بانک Goldman Sachs همکاری کرده و پروسه های خرید هم توسط شرکت Mastercard انجام می گردد. علاوه بر این، اپل می گوید هیچ خبری از کارمزد در خرید با اپل کارت نیست و حتی مجازاتی برای پرداخت های عقب افتاده نیز وجود ندارد.

مثل دیگر محصولات اپل، امنیت در اینجا هم نقش مهمی دارد. مدیر بخش اپل پی روی صحنه گفت که اپل نمی داند که شما چه خریده اید، از کجا خریده اید و چقدر برای آن پول داده اید. تمام اطلاعات خرید شما مستقیما روی گوشی شما ذخیره می گردد و به سرور هیچ شرکتی فرستاده نخواهد شد. همچنین اپل قول داده که Goldman Sachs هم هرگز اطلاعات مربوط به خرید های شما را با هیچ شرکت تبلیغاتی در میان نخواهد گذاشت.

متاسفانه این سرویس در کشور ما قابل استفاده نیست ولی برای آن دسته از ایرانیانی که در خارج از کشور زندگی می کنند، سرویس جدید اپل کارت می تواند خبر راضی کننده ای باشد.

منبع: TheVerge

nagh.ir: ناق | مجله گردشگری و مسافرتی ناق

huli.ir: هولی | مجله فناوری و تکنولوژی های مدرن

inman.ir: اینمن | مجله ایمنی صنعتی، اخبار و مقالات صنایع

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17274

به "کارت اعتباری اپل کارت معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت اعتباری اپل کارت معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید