کشف بنای 1800 ساله در زیر متروی رم

به گزارش مجله سرگرمی، کشف بنای 1800 ساله در رم

هر بار که قرار است در متروی رم حفاری ای انجام گردد، این کار با کندی کامل پیش می رود چرا که معمولا همواره یک بنای قدیمی و تاریخی از زیر آن به بیرون می آید. این بار هم بقایای یک ساختمان قرن سومی از زیر متروی این شهر باستانی بیرون افتاده است. با جزییات این خبر همراه خبرنگاران باشید:

کشف بنای 1800 ساله در زیر متروی رم

حفاری های که در متروی شهر رم ایتالیا در حال اجرا بود و قرار بود تا در نتیجه آن، یک شبکه جدید خط مترو احداث گردد، منجر به کشف بقایای یک ساختمان تاریخی متعلق به قرن سوم میلادی در این شهر و پیدا شدن بقایای سگی 1800 ساله شد. باستان شناسان این شهر اعلام نموده اند که در روز 23 می سال جاری، در حال حفاری و آنالیز یک گودال 10 متری بودند که به این کشفیات پی بردند.

طبق آنالیز هایی که روی بقایای این ساختمان صورت گرفته، این خانه را به یک نجیب زاده رمی نسبت داده اند. یک احتمال نه چندان مشابه دیگر وجود دارد که بقایای این ساختمان متعلق به سربازخانه ای در آن دوران باشد. علاوه بر این، در آنالیز این بقایا، احتمال آتش سوزی و سوختن قسمتی از این بنا هم داده شده است که به گفته باستان شناسان همین موضوع باعث حفظ آنها تا به امروز بوده است.

در آنالیز این خانه محققان توانسته اند یک چهارپایه، 2 میز و چند دیواره نقاشی شده پیدا نمایند.

nagh.ir: ناق | مجله گردشگری و مسافرتی ناق

huli.ir: هولی | مجله فناوری و تکنولوژی های مدرن

inman.ir: اینمن | مجله ایمنی صنعتی، اخبار و مقالات صنایع

منبع: الی گشت
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 57838

به "کشف بنای 1800 ساله در زیر متروی رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف بنای 1800 ساله در زیر متروی رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید