اتفاق ناخوشایند سال های گذشته نباید برای استقلال تکرار گردد

به گزارش مجله سرگرمی، محمدرضا شکورزاده در مصاحبه با خبرنگاران و در مورد آغاز لیگ بیستم از آدینه هفته جاری گفت: اگر چه در هفته های ابتدایی تیم ها شناخت کاملی از یکدیگر ندارند و نمی دانند حریفانشان چگونه و با چه آرایشی برابر آنها صف آرایی خواهند کرد اما استقلال نباید امتیازات این ملاقات را از دست بدهد.

اتفاق ناخوشایند سال های گذشته نباید برای استقلال تکرار گردد

وی تأکید کرد: در سال های پیش آبی پوشان در هفته های اول به راحتی امتیاز از دست می دادند و این مسئله باعث می شد تا در خاتمه فصل حسرت امتیازهای از دست رفته را بخورند، بنابراین استقلال باید از هفته اول به پیروزی دست پیدا کند تا بتواند با کسب تمامی امتیازات راه قهرمانی خود را هموار کند.

مدافع سابق استقلال در ادامه اعلام نمود: به اعتقاد من استقلال سال جاری یک تیم پرمهره است، نفرات خوبی دارد و شاکله تیم از فصل گذشته حفظ شده است. آنها چند بازی تدارکاتی را هم در دستور کار داشتند که انجام دادند و فکر می کنم سرمربی تیم به شناخت کامل از نفراتش دست پیدا نموده باشد، بنابراین باید برابر حریفانش با قدرت ظاهر شده تا بتواند به هدفی که دنبال آن است، دست پیدا کند.

وی در خصوص تیم مس رفسنجان هم گفت: مسی ها یک تیم ناشناخته هستند، آنها از لیگ یک به لیگ برتر رسیده و تغییرات زیادی داشته اند. مطمئناً با جوانانی که در این تیم وجود دارد آنها انگیزه بالایی دارند تا بتوانند برابر استقلال یک بازی پرقدرت را انجام داده و به امتیاز دست یابند.

شکورزاده در خصوص جدایی علی کریمی هم گفت: علی کریمی بازیکن تأثیرگذاری بود و برای استقلال زحمت کشید اما حالا او رفته و باید کادر فنی بازی بدون کریمی را مقابل حریفان انجام دهد. خط هافبک استقلال از نفرات خوبی برخوردار است و اگر آنها به هماهنگی کامل رسیده باشند، می توانند خط حمله استقلال را تغذیه نموده و نتایج خوبی هم کسب نمایند. سال جاری آبی پوشان در تمام خطوط نفرات قابل قبولی دارند و دست فکری برای جابه جایی نفرات باز خواهد بود.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 117738

به "اتفاق ناخوشایند سال های گذشته نباید برای استقلال تکرار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق ناخوشایند سال های گذشته نباید برای استقلال تکرار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید