به حمایت جامعه کاراته نیاز داریم، لیگ جذابی را شاهد خواهیم بود

به گزارش مجله سرگرمی، سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته در حاشیه هفته نخست رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران افزود: حضور اعضای تیم ملی در رقابتهای سوپر لیگ و در ترکیب تیم های مختلف بازخورد خوبی از وضعیت آمادگی بدنی و روحی آنها در اختیار ما قرار می دهد و شرایط کلی آنها قبل از آغاز اردوها در اختیار ما قرار می گیرد. ضمن اینکه با حضور تیم های مدعی و جوانان با آتیه لیگ جذابی را شاهد خواهیم بود.

به حمایت جامعه کاراته نیاز داریم، لیگ جذابی را شاهد خواهیم بود

وی ادامه داد: اردوی آماده سازی تیم ملی از فردا پنجشنبه در محل آکادمی ملی المپیک آغاز می شود و امروز پس از انتها مسابقات سوپر لیگ، ملی پوشان وارد اردو شده و تمرینات خود را تا روز دوشنبه در مرحله دوم اردوها برای حضور در آخرین مرحله از رقابتهای کاراته وان در سال 2019 پشت سر می گذارند.

سرمربی تیم ملی افزود: هفتمین مرحله لیگ جهانی را پیش رو داریم که شرایط خاص خود را دارد. پس از آن باید برای رقابتهای سال جدید میلادی آماده شویم. از دیماه مسابقات لیگ جهانی کاراته از سر گرفته خواهد شد. چهار تورنمنت لیگ جهانی کاراته وان و یک مرحله سری A را باید تا انتها اسفندماه شرکت کنیم و در آن مقطع شرایط سهمیه ها مشخص خواهد شد.

هروی ادامه داد: اگر نتوانیم در وزنی از طریق سیتسم رنکینگ کسب سهمیه کنیم، باید خود را برای اردیبهشت ماه، تورنمنت پاریس و مسابقات مرحله نهایی انتخابی المپیک آماده کنیم. مسابقاتی که نفرات اول تا سوم هر وزن به صورت مستقیم راهی المپیک می شوند تا به امید خدا با سهمیه کامل راهی توکیو شویم.

وی در انتها گفت: ملی پوشان بعضا با آسیب های جزئی روبرو هستند که همین موضوع مشکلاتی را در خصوص اجرای برنامه های تمرینی ایجاد کرده است. خدا را شکر با وجود دکتر خواجوی به عنوان مربی بدنساز و دکتر حجتی روانشناس تیم، از نظر بدنی و روانی به خوبی ریکاوری می شوند تا همچنان با قدرت به کار خود در راستا کسب سهمیه پیش برویم. ان شاالله در اسپانیا هم امتیازات خوبی کسب خواهیم کرد تا انتها خوشی در مسابقات سال 2019 داشته باشیم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 55969

به "به حمایت جامعه کاراته نیاز داریم، لیگ جذابی را شاهد خواهیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به حمایت جامعه کاراته نیاز داریم، لیگ جذابی را شاهد خواهیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید