تصاویر ، فراوری ماسک های شفاف برای ناشنوایان

به گزارش مجله سرگرمی، یک دانشجو در کنتاکی آمریکا ماسک هایی برای ناشنوایان و کم شنوایان ساخته تا از آنان در مقابل انتشار ویروس کرونا حفاظت کند.

تصاویر ، فراوری ماسک های شفاف برای ناشنوایان

به گزارش خبرنگاران به نقل از فرارو، اشلی لارنس در شبکه اجتماعی فیسبوک درباره این ماسک شرح داد و گفت ماسک های عادی مناسب ناشنوایان نیستند چرا که لب های فرد را پوشانده و اگر افراد زبان اشاره بلد نباشند، برقراری ارتباط به وسیله لب خوانی از بین می رود.

این مشکل همزمان به این معنی است که این افراد قادر نیستند حرف افرادی را درک نمایند که ماسک به صورت دارند چون دهان آنان کاملا پوشیده می گردد. به منظور مقابله با این نکته، لارنس ماسک هایی فراوری نموده که در قسمت دهان، یک پنجره شفاف دارد.

این دختر در فیسبوک نوشته است: درست قبل از همه گیری بیماری این ماسک فراوری شد و به مرحله تجاری رسید تا به ناشنوایان یاری کند که دهان پزشک معالج را برای لب خوانی مشاهده نمایند. به دلیل کمیاب شدن ماسک، همه آغاز کردند به ساختن ماسک برای استفاده شخصی خودشان، و من هم فکر کردم: چرا برای همه درست نکنم؟

یک نفر درباره آن اینطور نظر داد: من حقیقتا عاشق این شدم! من مشکل شنوایی دارم و اگر پزشکان از این نوع ماسک استفاده نمایند یاری بزرگی به من می گردد.

یک نفر دیگر گفت: فوق العاده است، عالی است! احتیاج زیادی به این ماسک وجود دارد.

شمار قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا تا انتها روز آدینه 3 آوریل به 7406 نفر رسید.

بنا بر آمار منتشرشده از سوی دانشگاه جان هاپکینز، تنها در 24 ساعت منتهی به عصر آدینه، نزدیک به 1500 نفر دیگر از مبتلایان به کووید 19 در این کشور جان باختند که بدترین رکورد 24 ساعت مرگ و میر این بیماری در آمریکا طی یکماه اخیر محسوب می گردد.

rugozar.ir: مجله روگذر: مجله اخبار گردشگری

fastnote.ir: یادداشت سریع: گلچین اخبار و مقالات روز

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 81618

به "تصاویر ، فراوری ماسک های شفاف برای ناشنوایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، فراوری ماسک های شفاف برای ناشنوایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید