تیم فوتسال زیر 20 سال ایران در راستا آسیا

به گزارش مجله سرگرمی، تیم فوتسال زیر 20 سال ایران این روز ها سخت مشغول آماده سازی خود جهت حضور پر قدرت در مسابقات قهرمانی آسیا است.

تیم فوتسال زیر 20 سال ایران در راستا آسیا

به گزارش، تیم ملی فوتسال امید ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا این روز ها در سالن مرکز ملی فوتبال ایران سخت مشغول آماده سازی خود جهت شرکت در این مسابقات است.

اگر این روز ها سری به سالن مرکز ملی فوتبال ایران بزنید شاهد هستید که شیر بچه های جوان ایران برای قهرمانی در مسابقات آسیا با جان و دل تمرین می نمایند. این تیم بار ها با تیم های مختلفی بازی تدارکاتی برگزار نموده است.

از بازی با تیم المپیک روسیه گرفته تا بازی با تیم های قدرتمند لیگ برتر ایران. تیم ملی فوتسال زیر 20 سال کشورمان که چند ماهی است در اردوی آماده سازی به سر می برد با تیم های مختلف آسیایی بازی هایی را برگزار نموده است این تیم ایران در مسابقات چهارجانبه چین تایپه شرکت کرد و در آن جا توانست تیم پر قدرت ژاپن را شکست دهد.

درست است که تیم فوتسال امید ایران در آن مسابقات از تیم اندونزی شکست خودر و این زنگ خطری بود که خیلی به مخوقع به صدا در آمد و باعث شد که تیم امید ما در مسابقات قهرمانی آسیا هیچ تیمی را دست کم نگیرد و از قبل خود را برنده دیدار نداند.

گویا خود بچه های تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ایران به این نتیجه رسیده اند که نباید تحت هیچ شرایط هیچ تیم را از خود پایین تر بدانند و باید تا آخرین لحظه برای قهرمان شدن مبارزه نمایند.

تیم فوتسال زیر 20 سال ایران برای آماده شدن هر چه بیشتر خود چند بازی تدارکاتی با تیم های خوب لیگ برتر ایران انجام داده است. این تیم با تیم های مختلفی از جمله مقاومت البرز، شاهین کرمانشاه و شاهد تهران بازی های محبت آمیز ای را برگزار کرد.

تیم ملی فوتسال امید قرار است که امروز آخرین مرحله اردوی آماده سازی خود را انجام دهند و بعد از سرانجام این مرحله به سمت مشهد مقدس سفر می نمایند و بعد از چند روز اقامت در مشهد به تبریز می روند تا در تاریخ 24 خرداد ماه اولین بازی خود را در مقابل هنگ کنگ برگزار نمایند.

در گروه ایران تیم های افغانستان و هنگ کنگ حضور دارند و تیم ما باید به ترتیب با هنگ کنگ و افغانستان دیدار کند.

15ثانیه جنجال صعود یک تیم فوتسال را هوا کرد

پیروزی تیم فوتسال زیر 20 سال ایران مقابل ژاپن

iranpixfa.ir: ایران عکس | مجله ایران گردی، صنعت گردشگری و مسافرتی ایران

genarena.ir: مجله آرنا، وبلاگ تفریحی، سرگرمی و خبری

fixfun.ir: مجله سرگرمی | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 26358

به "تیم فوتسال زیر 20 سال ایران در راستا آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فوتسال زیر 20 سال ایران در راستا آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید