رئیس فدراسیون کاراته: آموزشگاه را متعلق به کمیته المپیک می دانیم

به گزارش مجله سرگرمی، سید حسن طباطبایی درباره اقدام مسئولان آموزشگاه ملی المپیک مبنی بر اجازه ندادن به تیم ملی کاراته برای برگزاری تمرین بدلیل بدهی گفت: این مشکل با مساعدت صالحی امیری حل شد.

رئیس فدراسیون کاراته: آموزشگاه را متعلق به کمیته المپیک می دانیم

رییس فدراسیون کاراته در مصاحبه با خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت تیم ملی کاراته مردان ایران برای کسب سهمیه المپیک، اظهار کرد: تمرینات تیم ملی کاراته در آرامش و فضایی خوب در حال پیگیری است و امیدوارم تورنمنت روسیه را نیز با بهترین نتایج پشت سر بگذاریم و جهت طولانی کسب سهمیه های المپیک را به خوبی به خاتمه برسانیم و به اهدافی که داریم برسیم.

رییس فدراسیون کاراته اضافه نمود: عملکرد تیم ملی کاراته مردان ایران تا امروز خوب بوده و از نتایج بدست آمده راضی هستیم. امیدوارم در رویدادهای پیش رو نیز بتوانیم حداکثر امتیازات را برای کسب سهمیه بدست بیاوریم و برای حضور مقتدر در المپیک آماده شویم.

وی توضیح داد: تنها دغدغه ما در سبک وزن است که کار سختی برای کسب سهمیه داریم و از این بابت نگرانیم. خوشبختانه در سنگین وزن وضعیت خوبی داریم و مشکل خاصی برای کسب سهمیه وجود ندارد. امیدوارم در سبک وزن نیز با توجه به برنامه ریزی کادر فنی تیم ملی بتوانیم امتیازات لازم را جمع آوری کنیم و به هدفمان برسیم. ما بدنبال این هستیم که شرایط را به سمتی ببریم که با سهمیه کامل کومیته مردان در المپیک توکیو حضور پیدا کنیم.

طباطبایی درباره شرایط کاراته زنان نیز گفت: در زنان نیز برنامه ریزی ما بر همین اساس است و امیدوارم در این بخش نیز با توجه به حمایت هایی که صورت می گیرد بتوانیم پیروز عمل کنیم.

رییس فدراسیون کاراته درباره احتمال لغو اردوی تیم ملی کاراته بدلیل بدهی به آموزشگاه ملی المپیک، گفت: یکسری مشکلاتی در اینباره بوجود آمده بود که باعث شد مسئولان آموزشگاه به ما اعلام نمایند سالن تمرین به شما نمی دهیم. خوشبختانه با حمایت رییس کمیته ملی المپیک و مساعدت وی، این مشکل حل شد و دیگر بحثی وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا شاهد چنین مواضعی از سوی مسئولان آموزشگاه ملی المپیک در سال منتهی به المپیک 2020، هستیم، اظهار داشت: ما آموزشگاه را متعلق به کمیته ملی المپیک می دانیم و خوشبختانه شاهد حمایت رییس کمیته المپیک نیز بوده ایم.

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 47690

به "رئیس فدراسیون کاراته: آموزشگاه را متعلق به کمیته المپیک می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس فدراسیون کاراته: آموزشگاه را متعلق به کمیته المپیک می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید