روز دوم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ، شاگردان بنا به دنبال 5 مدال دیگر

به گزارش مجله سرگرمی، مراسم قرعه کشی 5 وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در چین برگزار گردید و کشتی گیران فرنگی کار ایران رقبای خود را شناختند. قرعه ای سخت و سخت نصیب شاگردان بنا شد اما آنها فردا منتظر 5 مدال دیگر هستند.

روز دوم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ، شاگردان بنا به دنبال 5 مدال دیگر

مراسم قرعه کشی پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا بعد از ظهر امروز در شهر شی آن چین برگزار گردید. با برگزاری مراسم قرعه کشی کشتی گیران ایران رقبای خود را شناختند که باز هم قرعه سختی به فرنگی کاران برخورد کرد. چند کشتی گیر قهرمان دنیا و آسیا با کشتی گیران فرنگی کار برخورد کردند اما با اینحال به دنبال کسب 5 مدال در 5 وزن دوم هستند.

در وزن 60 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند مهرداد مردانی در دور نخست به مصاف کنچیرو فومیتا، قهرمان سال 2017 دنیا از ژاپن می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان ری سی یونگ از کره شمالی و دوردیف از ترکمنستان می رود.

در وزن 67 کیلوگرم حامد تاب در دور اول با نورگازی آسانگولوف، دارنده مدال برنز آسیا از قرقیزستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان میرجان شرماخانبت، دارنده مدال برنز دنیا از قزاقستان و گائو کوان، ژانگ دارنده مدال برنز زیر 23 سال دنیا از چین می رود. در این وزن 14 کشتی گیر شرکت نموده اند.

در وزن 72 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با آرام واردانیان، دارنده مدال برنز آسیا از ازبکستان روبرو می گردد.

در وزن 82 کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف ماخات یریژیپوف، قهرمان آسیا از قزاقستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده جالگاسبای بردیموراتوف از ازبکستان و سهراب عبدالخایف از تاجیکستان کشتی می گیرد. در این وزن 9 نفر حضور دارند.

در وزن 97 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند مهدی علیاری در دور نخست با یوتا نارا از ژاپن کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف چنگ هائو چن از چین تایپه می رود.

مسابقات اوزان فوق از ساعت 8 صبح فردا (یکشنبه) به وقت ایران برگزار می گردد.

ص5

blogpo.ir: بلاگ پو | اینجای دنیای ما وبلاگنویس هاست

mykonos.ir: میکونوس: سفر به زیباترین شهر یونان

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21116

به "روز دوم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ، شاگردان بنا به دنبال 5 مدال دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز دوم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ، شاگردان بنا به دنبال 5 مدال دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید