سامانه پژوهش یار موجب ارتقاء کیفیت پژوهش ها می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، آروین گفت: سامانه پژوهش یار موجب جلوگیری از انجام پژوهش های تکراری، موازی کاری و ارتقاء کیفیت پژوهش ها خواهد شد.

سامانه پژوهش یار موجب ارتقاء کیفیت پژوهش ها می گردد

به گزارش خبرنگار ، بهاره آروین رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران در آیین رونمایی از نسخه جدید پژوهش یار با قابلیت اتصال به سامانه شفافیت شورای شهر با تاکید بر اجماع نظر در این سامانه گفت: اجماع نظر و عملکرد جزء مواردی بود که از ابتدای آغاز به کار مدیریت شهری در دستور کار بود و پژوهش از صندلی بالایی برخوردار است.

رئیس کمیته شفافیت با اشاره بر این نکته که چگونه می توان جلب مشارکت ایجاد کرد؟ اعلام کرد: خوشبختانه با همسویی با شهردار تهران توانستیم کاری بسیار زمان بر را امروز به انتها برسانیم که در آن مشارکت و نظر عمومی را به کار بگیریم.

اطلاعات 65 هزار کارمند شهرداری روی سایت شفاف نهاده شد

آروین با تاکید بر ارتقاء سطح پژوهش ها در مدیریت شهری اضافه کرد: یکی از مهمترین اقدام هایی که در پژوهش یار اتفاق می افتد این است که با جلوگیری از انجام پژوهش های تکراری در واحد های مختلف و در منظر عموم قرار دادن آن موجب ارتقاء کیفیت پژوهش ها خواهد شد.

او با اشاره به انجام پژوهش های تکراری توضیح داد: انجام پژوهش های تکراری همیشه موجب از دست رفتن زمان و بودجه در پروژه های شهری شده است و امیدواریم با این سامانه بتوانیم از هدر رفت زمان و بودجه در پروژه های شهری جلوگیری کنیم.

رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران با اشاره بر این نکته که تمام پیوست های پروژ ه ها در این سامانه در منظر عمومی قرار می گیرد، اعلام کرد: با رونمایی از این سامانه پژوهشگر می داند که پژوهش او دیگر در کتابخانه ها بایگانی نمی گردد و تمام اساتید و همکاران پروژه او را آنالیز و تجزیه و تحلیل می نمایند.

آروین با تاکید بر در دسترس قرار گیری پروژه ها برای دیگر واحد ها اضافه کرد: با به کار گیری این سامانه دیگر شاهد بی اطلاعی نهاد ها از پژوهش های اجرا شده در حوزه های مختلف نیستیم.

او با تاکید بر ارتقاء کیفیت پژوهش ها توضیح داد: اگر ناظر وقت کافی برای رصد پروژه نداشته باشد دیگر کارشناسان می توانند پژوهش را تجزیه و تحلیل نمایند که همین امر به طور حتم ارتقاء پژوهش ها را به دنبال دارد.

رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران با اشاره به از بین رفتن خلاء موجود بین دانشگاه و پژوهش ها اعلام کرد: در دسترس قرار گیری پژوهش ها موجب افزایش پتانسیل مشارکت دانشگاه ها در سیاست و در نهایت منجر به اصلاح فرآیند ها می گردد.

nagh.ir: ناق | مجله گردشگری و مسافرتی ناق

huli.ir: هولی | مجله فناوری و تکنولوژی های مدرن

inman.ir: اینمن | مجله ایمنی صنعتی، اخبار و مقالات صنایع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 38100

به "سامانه پژوهش یار موجب ارتقاء کیفیت پژوهش ها می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه پژوهش یار موجب ارتقاء کیفیت پژوهش ها می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید