مبارزه 24 کاراته کای ایرانی روی تاتامی مسکو

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، این دوره از مسابقات طی روزهای 12 تا 14 مهرماه به میزبانی روسیه در سالن جورجیفسکی شهر مسکو برگزار خواهد شد. مطابق با اطلاعات درج شده بر روی سایت فدراسیون جهانی برای حضور در این مسابقات تاکنون 642 کاراته کا از 85 کشور ثبت نام نموده اند که نام 24 کاراته کا از ایران در میان آنها دیده می گردد.

مبارزه 24 کاراته کای ایرانی روی تاتامی مسکو

بر همین اساس در بخش بانوان نگین باقری و فاطمه صادقی در کاتای انفرادی، سارا بهمن یار، طراوت خاکسار، شمیا آل سعدی، رزیتا علیپور و حمیده عباسعلی در کومیته انفرادی اوزان محتلف به روی تاتامی خواهند رفت. در بخش مردان هم ابوالفضل شهرجردی و متین رازی در کاتای انفرادی، مجید حسن نیا، علی مسکینی، سعید احمدی،هامون درفشی پور، سید علی کریمی، امیرمهدیزاده، امیررضا میرزایی، بهمن عسگری، علی اصغر آسیابری، مهدی قراری زاده،مهدی خدابخشی، ذبیح الله پورشیب، صالح اباذری و سجاد گنج زاده هم در کومیته به دیدار رقبای خود می روند. ضمن اینکه در کاتای تیمی مردان که 12 تیم حضور دارند یک تیم متشکل از برادران زرین نعل و کاظمی از ایران ثبت نام نموده است.

طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری، پنجشنبه 11 مهر ماه وزنکشی کاراته کاها از ساعت 10 تا 16 در اچ کیو هتل و جلسه مربیان و قرعه کشی مسابقات نیز از ساعت 17 همان روز در هتل فوق برگزار خواهد شد.

آدینه 12 مهرماه رقابتهای کاتای تیمی مردان و انفرادی زنان، مبارزات اوزان 60-، 67 و 75- کیلوگرم مردان، اوزان 50- و 55- کیلوگرم زنان برگزار خواهد شد. شنبه 13 مهرماه نیز کاتا انفرادی مردان و تیمی زنان به همراه مبارزات اوزان 61-، 68- و 68+ کیلوگرم زنان، اوزان 84- و 84+ کیلوگرم مردان انجام می گردد. این مسابقات یکشنبه 14 مهرماه با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال بخش های مختلف به خاتمه می رسد.

امتیاز این مسابقات در رنکینگ المپیکی فدراسیون جهانی ثبت خواهد شد.

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 46798

به "مبارزه 24 کاراته کای ایرانی روی تاتامی مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارزه 24 کاراته کای ایرانی روی تاتامی مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید