معرفی ژاکت درخشان با شارژ خورشیدی

به گزارش مجله سرگرمی، ژاکت درخشان با شارژ خورشیدی با عنوان یکی از بهترین اختراعات از دید مجله تایم طی سال 2019 میلادی انتخاب شد. این ژاکت جذاب، از یک ماده ساخته شده است که می توان آن را فورا شارژ کرد و برای درخشش در تاریکی کاربردی فوق العاده دارد.

معرفی ژاکت درخشان با شارژ خورشیدی

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، فناوری هسته ای موجود در این ژاکت یاری می نماید که غشای آن به یک لایه فوق العاده نازک که درون یک شبکه شفاف قرار گرفته است تبدیل گردد. این ژاکت به شیوه ای مهندسی شده که با ترکیب فسفرسانس ، به سرعت هر نوع نوری را که در تماس با آن قرار گرفته است ، ذخیره می نماید و به مرور زمان آن را به آرامی بازتاب می دهد. این غشاء به نظر زنده می رسد و مانند گیاه نور خورشید را جذب می نماید.

برای دیدن اینکه چقدر نور این ژاکت جوابگو است ، ساده ترین کار این است که به یک اتاق تاریک بروید و فوراً درخشان شدن را خواهید دید. پارچه ژاکت چنان سرعتی واکنش نشان می دهد که شما می توانید فناوری ژاکت را در لحظه مشاهده کنید ، اما هرچه اتاقی که شما در آن قرار دارید تاریک تر باشد ، درخشش روشن تر خواهد شد.

ژاکت خورشیدی شما می تواند به طور طبیعی در اثر تابش نور خورشید، سوخت خود را تامین کند. بنابراین یکی از ساده ترین راه ها برای شارژ آن پوشیدنش در طول روز است. خواه به مدت 2 دقیقه یا 2 ساعت باشد و ژاکت انرژی را از خورشید ذخیره می نماید و به محض اینکه در جایی تاریک می روید ، آغاز به درخشش می نماید.

جالب است بدانید که این ژاکت در روزهای ابری هم کار می نماید. یعنی حتی اگر یک روز ابری باشد یا آن را در نزدیکی یک پنجره بگذارید ، نور روز به اندازه کافی قوی است تا آن را شارژ کند. درخشش ژاکت می تواند تا 12 ساعت باقی بماند اما مرحله به مرحله با کاهش شارژ کمرنگ تر می گردد.

در روز روشن ، ژاکت تنها به رنگ خاکستری روشن و ظریف به نظر می رسد و تا زمانی که به جایی تاریک بروید درست مثل لباسهای معمولی به نظر می رسد. این ژاکت ضد آب است و با وزن 230 گرم بسیار سبک و قابل حمل است. بنابراین حتی اگر تمام روز در کیف شما باشد هیچ مسئله ای نخواهید داشت.

nagh.ir: ناق | مجله گردشگری و مسافرتی ناق

huli.ir: هولی | مجله فناوری و تکنولوژی های مدرن

inman.ir: اینمن | مجله ایمنی صنعتی، اخبار و مقالات صنایع

منبع: انتخاب
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 66010

به "معرفی ژاکت درخشان با شارژ خورشیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی ژاکت درخشان با شارژ خورشیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید