انتقال مصدومین اربعین حسینی توسط هواپیمای سی130 به تهران

به گزارش مجله سرگرمی، امیر سرتیپ نصیرزاده در تشریح مأموریت های هوایی نهاجا در خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی گفت: نیروی هوایی ارتش با تمام توان و امکانات خود آماده خدمت رسانی بیشتر به زوار کربلا طی روزهای منتهی به اربعین حسینی است.

انتقال مصدومین اربعین حسینی توسط هواپیمای سی130 به تهران

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش درباره برنامه های گسترده این نیرو برای مشارکت فعال در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، اظهار کرد: بر اساس ماموریت ذاتی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و طبق هماهنگی های اجرا شده، هواپیمای C130 نیروی هوایی ارتش با 50 تخت بیمارستانی سیار، از تهران جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) راهی فرودگاه ایلام و مرز زمینی مهران شد.

نصیرزاده در ادامه اضافه نمود: تیم امدادی اداره بهداشت و درمان نیروی هوایی ارتش متشکل از 8 نفر از متخصصین این نیرو به همراه نفراتی از اورژانس تهران با تجهیزات و امکانات کامل پزشکی برای درمان و انتقال به موقع بیماران به منطقه اعزام شدند.

وی اعلام کرد: در این امدادرسانی 44 نفر مصدوم از فرودگاه ایلام به تهران انتقال داده شد که 15 نفر از این بیماران برای بهره مندی از امکانات درمانی بیشتر، توسط همکاران اورژانس تهران به بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش و تعدادی از مصدومین نیز به سایر بیمارستان ها منتقل شدند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در سرانجام توضیح داد: نیروی هوایی با تمام توان و امکانات خود آماده خدمت رسانی بیشتر به زوار کربلا طی روزهای آینده است.

nagh.ir: ناق | مجله گردشگری و مسافرتی ناق

huli.ir: هولی | مجله فناوری و تکنولوژی های مدرن

inman.ir: اینمن | مجله ایمنی صنعتی، اخبار و مقالات صنایع

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 52966

به "انتقال مصدومین اربعین حسینی توسط هواپیمای سی130 به تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال مصدومین اربعین حسینی توسط هواپیمای سی130 به تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید