نخستین تمرین تیم ملی کاراته در وین

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، پیش از این تیم ملی قرار بود بامداد چهارشنبه راهی اتریش شود که به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا و امکان بروز مشکلاتی در اعزام، نخستین گروه از ملی پوشان بامداد یکشنبه راهی اتریش شدند. سارا بهمنیار، رزیتا علیپور، حمیده عباسعلی سمانه خوشقدم (سرمربی)، ذبیح اله پورشیب و سجاد گنج زاده پس از توقفی کوتاه در دوحه راهی وین شده و در هتل nh مستقر شدند.

نخستین تمرین تیم ملی کاراته در وین

این نفرات عصر روز گذشته یک جلسه تمرین سبک را پشت سر گذاشتند. طبق برنامه قرار است گروه نفرات تیم متشکل از فاطمه صادقی، بهمن عسگری، علی اصغر آسیابری، طراوت خاکسار، سیدشهرام هروی (سرمربی) و جواد سلیمی، رئیس کمیته داوران کشورمان و که ظهر یکشنبه راهی اتریش بودند، تا ساعاتی دیگر به گروه نخست پیوسته و سپس کل تیم راهی سالزبورگ محل برگزاری رقابتهای کاراته وان شوند.

ملی پوشان کاراته از فردا تمرینات خود را در شهر محل برگزاری آغاز کرده و از جمعه هفته جاری در سومین مرحله لیگ برتر کاراته به روی تاتامی می فرایند.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 71929

به "نخستین تمرین تیم ملی کاراته در وین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تمرین تیم ملی کاراته در وین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید