یاد بگیرید که چگونه خود را منظم کنید و آزادی را تجربه کنید

به گزارش مجله سرگرمی، برای بعضی افراد، نظم چیزی است که زندگی را محدود و مقید می نماید. اما حقیقت دقیقاً بر خلاف آن است. خود را منظم کنید و آزادی از بسیاری از مسائل روزانه نظیر اقتصاد، محدودیت های زمانی، سلامتی و غیره را که فرد با آن روبرو هست تجربه بکنید.

یاد بگیرید که چگونه خود را منظم کنید و آزادی را تجربه کنید

مترجم : بهروزی

منبع:راسخون

برای بعضی افراد، نظم چیزی است که زندگی را محدود و مقید می نماید. اما حقیقت دقیقاً بر خلاف آن است. خود را منظم کنید و آزادی از بسیاری از مسائل روزانه نظیر اقتصاد، محدودیت های زمانی، سلامتی و غیره را که فرد با آن روبرو هست تجربه بکنید.

انضباط فردی برای بسیاری از ماها، به طور طبیعی حاصل نمی گردد. انضباط وقتی به چیزهایی مثل بیدار شدن در صبح زود و رفتن به سر کار می رسد، به ندرت می توانیم مدیریت بکنیم. این معمولاً به خاطر این است که زنجیره وحشتناکی از اتفاقات را می شناسیم که اگر از تختخواب بلند نشویم و کارهای خود را انجام ندهیم، می توانند اتفاق بیفتند. خود انضباطی، تجربه هل دادن خود به سمت ساعت 9 تا 5 است و توسعه آن می تواند جاده باور نکردنی به آزادی باشد.

فواید انضباط :

سلامتی :

داشتن رژیم غذایی سالم، شما را قادر خواهد ساخت تا کیلو گرم های اضافی که سعی می کنید از شر آنها راحت شوید (اما نمی توانید) کنار بگذارید. این به معنای این نیست که تمام غذاهایی را که دوست دارید و هله هوله هایی را که بر سر آنها قسم می خورید، کنار بگذارید. این یعنی این که به طور کلی غذاهای سالم تر را بخورید و مصرف غذاهایی را که می دانید برای شما خوب نیست، کم کنید. شما نباید خودتان را کاملاً از غذاهای راحت محروم کنید اما می توانید کمتر از آنها مصرف کنید. راهی برای مجذوب کننده تر کردن خوردن میوه و سبزیجات پیدا بکنید و حداقل هر بار که وسوسه شدید هله هوله بخورید، به آنها نه بگویید. کم کم، عزم و اراده تان بیشتر خواهد شد و خواهید دید که وزن تان کم شده است.

تناسب اندام :

شما باید به خاطر داشته باشید که ورزش الزامی و لازم است. ورزش فقط برای کاهش وزن نیست بلکه برای مسائل تناسب اندام هم هست. ورزش می تواند به شما انرژی بدهد و یاری کند تا احساس شادتری بکنید و برای بیرون رفتن و حرکت کردن، آزادتر باشید. به نظم و انضباط زیادی احتیاج هست تا به طور منظم ورزش کنید اما واقعاً ارزشش را دارد.

اقتصاد بهتر :

همان طور که قبلاً گفتم به خود کنترلی احتیاج است تا به طور موثر کار کنید. این امر می تواند به شما یاری کند تا پول بیشتری به دست بیاورید. اگر بازده کارتان افزایش یابد، می توانید از کارتان فراتر بروید و ترفیع یا پاداش بگیرید. هم چنین می توانید یک تفریح پولی در اینترنت آغاز کنید مثل وبلاگ نویسی، عکاسی آزاد یا فریلنسری، طراحی سایت و یا کارهای دیگر از مشاغل خانگی که به وقت زیادی احتیاج ندارند. به جای ساعت ها دیدن کردن تلویزیون، وقتی به خانه رسیدید و استراحت کردید، آنلاین شوید و کمی پول به دست آورید.

اگر شغل آزاد دارید، پس پتانسیل کسب عایدی شما واقعاً نامحدود است. همچون رئیس تان، می توانید کار بازاریابی بیشتری انجام دهید، فروش بیشتری داشته باشید و پول بیشتری کسب کنید. هر چه بیشتر کار کنید، پول بیشتری به دست خواهید آورد. داشتن پول بیشتر، آزادی مالی بیشتری برای خرید چیزهایی که می خواهیم به ما می دهد، می توانیم بدهی هایمان را بپردازیم، بچه هایمان را به دانشگاه بفرستیم و به تعطیلات رویایی خود برویم.

من امیدوارم که متقاعد شده باشید که خود منضبط تر شدن فواید شگفت انگیز و اعجاب آوری را برای شما خواهد داشت. اگر بخواهیم منصف و راستگو باشیم، باید بگوییم که یک مشکل و دشواری در منظم کردن خود وجود دارد و آن این است که شما مجبور خواهید شد کارها را زمانی که دوست ندارید آنها را انجام بدهید، انجام دهید. اما من مطمئن هستم که عبور از آن مانع به شما ثابت خواهد نمود که می توانید راهی برای آزادی در زندگی خود پیدا کنید. گاهی اوقات کمبود این ویژگی و خصیصه است که مانع رسیدن ما به اهداف و رویاهایمان می گردد. من می خواهم شما را تشویق و ترغیب کنم که بر عادت های منفی خود غلبه کنید و بر روی دنده حرکت تنظیم کنید.

این کار آسان نیست چرا که اگر این کار آسان بود، همه افراد لاغر و پولدار بودند و زمان بیشتری در اختیار خود داشتند. یواش یواش و قدم به قدم، یک فرد بهتر بشوید. این کار یک شبه اتفاق نمی افتد اما اگر آن را به طور مداوم دنبال کنید نتایج اش را خواهید دید و یک زندگی ارضا کننده، شاد و آزاد را تجربه خواهید کرد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: راسخون
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 161333

به "یاد بگیرید که چگونه خود را منظم کنید و آزادی را تجربه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاد بگیرید که چگونه خود را منظم کنید و آزادی را تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید